Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Rühmategevuse planeerimine ja aruanne

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Rühmategevuse planeerimine ja aruanne"— Esitluse väljavõte:

1 Rühmategevuse planeerimine ja aruanne
Üritused, mis tahavad raha

2

3 Aastaplaani sisene üritus
Et teie rühma üritus saaks järgmise aasta eelarvest rahastatud, peab ürituse eelarve koos korrektse eesmärgiga-põhjendusega olema valmis käesoleva märtsi kuuks. Siis kui maakondlike ürituste planeeringust raha üle jääb, kinnitatakse ka teie üritus aastaplaani sisse.

4 Aastaplaani väline üritus
Kui on tegemist aastaplaani välise üritusega, siis peavad vajalikud paberid olema valmis enne juhatusi. Kui juhatus otsustab, et raha saab teie ürituse jaoks eraldada, siis saate seda ka. Seega olge kursis, millal on juhatused. Asi lihtsalt käib nii.

5 Nüüd sellest, kuidas ja mis pabereid vaja.

6 Alga algusest-Lisa 1 Kirjuta valmis ürituse juhend.
Kellele, miks, kuidas, millega on seda vaja.

7 1. Projekt -eelarve (Lisa 2)
1. Teema, kursuse nimetus 2. Eesmärk 3. Aeg 4. Koht 5. Läbiviija 6. Koolitajad, instruktorid 7. Osalejad, arv 8. Kursuse tagamine - jätk.

8 Kursuse tagamine 8.1. Majutuskulu 8.2. Renditud ruumide kulu
8.3. Toitlustamine 66,20 /inimene 8.4. EKL transport 8.5. Transpordi (bussi) rent 8.6. Kontoritarvete kulu 8.7. Õppematerjalid 8.8. Muud tarvikud 8.9. Muud majanduskulud 8.10. Sõidukulude kompensatsioon

9 2. Ajakava või tunniplaan (Lisa 3.1 ja 3.2)
Ajakava ehk mis kell, kus, mida ja kes teeb või läbi viib. Söögiajad kindlasti ja öörahu

10 3.nimekiri (Lisa 4) Planeeritavate osalejate nimekiri esitada enne ürituse algust ehk siis kui tehakse käskkiri. Peale üritust tuleb kindlasti esitada staapi nimekiri osalenutest koos allkirjadega nime järgi.

11 4. Logistilised vajadused (Lisa5)
Siia kirjuta mida sul oleks vaja maleva laost ja kui palju. Kes ja kuidas toob või viib. Kui sööte, siis ka menüü (alalisa 5.1.)

12 LAPSEVANEMA VÕI HOOLDAJA LUBA (Lisa 6)
Kui laagrisse või õppepäevale on vaja, siis tuleb ka lapsevanemal või hooldajal kirjutada luba, et ta on teadlik üritusest ning lubab oma last sinna üritusele.

13 5. Aruanne (Lisa 7 ) Rahaline osa - kuhu raha läks ja kui palju;
palju oli osalejaid, kui palju registreeris eelnevalt; mida üritusel/koolitusel tehti - kes õpetas kas üritus läks planeeritult või muud moodi kas midagi muuta kas tehti ka osalejate tagasiside ja mis see ütles (lisa 7.1.)

14 Üritused, mis ei nõua raha - koondused
1- Panna paika (soovitavalt) koos noortega, mis päeval on kõige parem koos käia. 2- Teha plaan, mida ja kui palju tahetakse teatud aja jooksul läbida. 3- Panna paika millal - kus - mis - kes meetoditega õpitav läbitakse 4- peale koondusi lisada läbitu hot-I kalendrisse

15 1. Panna paika (soovitavalt) koos noortega, mis päeval on kõige parem koos käia
Ühel kokkusaamisel valida kõigile sobivad päevad, et koondust pidada. Hea oleks, kui oleks võimalik iga nädal vähemalt 1 x koos käia. See ei tähenda, et rühmavanem/-pealik peaks kohal viibima. Koonduse läbiviimiseks sobib rühmajuht. Selleks peab olema rühmajuhil teada koonduse teema ning kasutada teema läbimiseks vajalikud vahendid (paljundused, käsiraamatud, riie, niidid, nõelad jm). Selle tagamiseks on rühmal rühmavanem/-pealik. NB! Täiskasvanul ei ole keelatud siiski koondust läbi viia - eks ole.

16 2. Teha plaan, mida ja kui palju tahetakse teatud aja jooksul läbida.
Näit: Tahame läbida V järgu/pesapoja kava 2 kuu jooksul alates tänasest. Selleks jagame teemad ära eelnevalt kokku lepitud koondusepäevadele nii, et oleks reaalselt võimalik 2 kuu jooksul V/pesapoja järk KVALITEETSELT läbida.

17 3.1.Panna paika millal - kus - mis - kes meetoditega õpitav läbitakse
Näide 1 I koondus - 1 juuni 2007 kell Teema - esmaabi vastava järgu tasandil kus - kohalik perearstikeskus kes õpetab - perearst tasu selle eest? - noored teevad kaardi, korjate lilli, kirjutate kohalikku lehte ja tänate …. (kokkuleppe värk)

18 3.2. Panna paika millal - kus - mis - kes meetoditega õpitav läbitakse
Näide 2 II koondus - 9 juuni 2007 kell Teema - sõlmed vastava järgu tasandil kus - kohalikus metsatukas kes õpetab - Leho Rohtla isikliku sõiduauto komp - teete eelarve taotluse staapi juhatusele heaks kiitmiseks

19 PLAANKONSPEKT (Lisa A)
Heaks abimeheks võib tulla plaankonspekt. Sińna pane paika kõik mis konkreetset teemat või tundi puudutab. Mis järjekorras sa teemat võtad, kui kaua ühe või teise asja peale võib aega minna, mida selle jaoks vaja on-kust saab, jne.

20 4. peale koondusi lisada läbitu hot-I kalendrisse (vabatahtlik)
Peale koondust või üritust lisada üritus hot kalendrisse kasutajatunnus: raplankkt salasõna: Alativalmis1 (NB! Algab suure A-ga)

21 Sisestamine hot kalendrisse Hot on justkui maleva ühine virtuaalne päevik ;)
Sisenete hoti kontole võtate lahti - kalender avate kuupäeva, mil teie üritus oli vajutate - lisa sündmus täidate vajalikud lahtrid ja vajutate “+lisa”

22 kalender Pealkiri: Toimumiskoht: Alguse kuupäev: Alguse kellaaeg
Sündmuse kestvus: Kogu päeva sündmus Osalejad: ei täida, sest ei ole võimalik Kommentaarid: mida üritusel tehti, kes osa võtsid - NIMELISELT ning muu info (kust saab pilte näha, kas meediasse kirjutati jm)

23 Rühma kroonika Rühma päevikus kajastuvad täpselt samad asjad, mis te kannate hot-kalendrisse. Rühmapäevikut täidab ideaalis rühmajuht ehk siis noor. Rühmapäevikus oleks ilus näha lisaks veel ka joonistusi, pilte, arvamusi ürituste kohta. See on kroonika, mis aastate pärast toob kõigile muige suule meenutades olnud aegu. Teie asi on see muie võimalikult suureks teha

24 Rühmapäevik Igale rühmal on olemas nn. Ringipäevik, kuhu kantakse kõik rühmaga seotud üritused. Kindlasti tuleb märkida kui pikk üritus oli. Rühmapäevikust tuleb esitada aruanne staapi noorteinstruktorile - märtsi, juuni, septembri, detsembri viimaseks kuupäevaks

25 Kuidas aruannet esitada
1. Teete kõigist aktuaalsetest ringipäeviku lehtedest koopia ja toote või saadate staapi Vahe tn 3, Rapla 2. Täidate täiendavalt arvutivariandi ringipäevikust (Lisa B) ning saadate selle mailiga noorteinstruktorile- NB! Kui ringipäevik on saanud otsast-lõpuni täis, tuleb see saata staapi arhiivi.

26 Vajalikud vahendid Kui rühma igapäeva tööks on vaja paberit, pastakat, printida või midagi muud, siis saatke selle kohta logistiliste vajaduste tabel noorteinstruktorile. Kui on vaja printida näiteks netist, siis saatke link, mida printida ja kogus. Seejuures ärgem unustage, et meil staabis siiski trükikoda ei ole.

27 Ruumid, koostöö Andke koheselt teada probleemidest rühma tööks vajalike ruumide vajalikkusest või vahenditest, mida vaja, et töö paremini sujuks. Leiame koos lahendusi. Andke teada ka kui teil on vaja kellegagi koostööd teha, kelle juurde ise pöörduda ei julge või ei taha (vald, kool, raamatukogu, kultuurimaja jne).

28 JÄRGU- ja ERIKATSED Kodutütarde ja Noorte Kotkaste teadmisi ja oskusi saab hinnata vastavalt järgukatsete ja erikatsete sooritamisele. Mida kõrgem järk, seda tublim. Järke märgivad järgutäpid vormipluusi varrukal. Erikatsete jaoks on eraldi rinnamärgid, mis näitavad noore harituse taset.

29 Hindamine Järgukatsete sooritamise kohta tuleb panna hindeid vastava järgu hinnetelehele. Hinnetelehed on kodulehel iga vastava järgu alguses. Kui rühmavanem või -pealik ise ei ole pädev katset vastu võtma, tuleb võtta kontakti noorteinstruktoriga, kes saadab abiväge.

30 INFO Kui on vaja abi või tahate rohkem informatsiooni - küsi minult - ära häbene, muidu jääb rühmatöö soiku MAIL: MOB:

31 TEIE INFO Ärge unustage ka oma rühma infot uuendada. Kui noorteinstruktoril puuduvad õiged juhi või liikmete andmed, siis ei saa ju ka infot edastada.

32 KODULEHT Http://web.zone.ee/kodukotkas
Ja ärge unustage seda külastada - info uueneb päris kiiresti. Samuti on seal palju tarvilikku infot rühmatööks. SURFAKE JA OLGE KURSIS


Alla laadida ppt "Rühmategevuse planeerimine ja aruanne"

Seotud esitlused


Google'i reklaam